Kampányszerű vagy természetes növekedés?

Bár Ernest Hemingway igazi társasági ember volt,  a világ egyik leghíresebb utazója, aki több helyet tett fel az irodalom térképére, mint bármelyik kortárs író, amikor egyszer megkérdezték, hogy mégis mit gondol az irodalomról, azt mondta, hogy az írás, legjobb formájában, magányos tevékenység.

Egyszer-kéteszer a doransky köré szerveződő közösségi felületek növelésére igénybe vettem marketing eszközöket – ingyenes kuponokat néhány napra -, eddig egyáltalán nem építkeztem marketing szemlélettel. Nem mintha nem ismerném ezeket az eszközöket, vagy nem tudnám őket használni, egyszerűen  nem éreztem, hogy ez lenne a megfelelő eszköz abba az irányba, amerre tartok.

A stabil stílus, értékrend és tudás az, ami vonz egyfajta közönséget, évekig tart ezeket olyan csomagba szervezni, ami vonzó lesz az olvasónak.

Bár külsőre talán egyszerűnek tűnik, az alapok elsajátítása bármilyen tevékenységben alapvető fontosságú és a legtöbb magas öszpontosítást igénylő tevékenységnél évekig is eltarthat, mire az ember magabiztosan áll az adott területen. Ez bizony magányos sport, gyakorlás és ismétlés kérdése.

Amikor a marketing azt mondja, hogy képes ezeket az éveket átugrani, hazudik. A marketing az értékek szolgálólja, akkor lehet sikeres ha erős alapokon áll. 

Kampányolni akkor kell, amikor ezek megvannak. Akkor jöhetnek a kiemelések, a hirdetések és lájkok.