Blogter: Powered by T-Online

Most jövök a sajtóbeszélgetésről és megtörtént. A Blogter lett az Origo blogszolgáltatója, mi fogjuk szállítani a Origoba és a T-Online portfolióba a civil tartalmakat – híreket – keresztajánlások segítségével. Fél év alatt ez nem kis lépés.

Egyik oldalon – ha sikerül jól helyezkednünk – szerintem sokkal szélesebb körben terjedhet el a blogolás, mint eddig. Ez most úgy tűnik biztosított lesz a következő hónapokban, másik oldalon pedig a felhasználók által készített tartalmak sokkal komolyabb olvasottságot szerezhetnek, mint eddig és ez lenne az igazán komoly fegyvertény. Az Origo és a T-Online számára most már fontos az, hogy minél többen blogoljanak és minél több ember lépjen véleményformálóként a piacra, ez pedig meg fogja mozgatni az egész hazai piacot.

Minket azért, mert nagyon komoly látogatottságra lehet számítani egy-két hónapon belül, a konkurenciát pedig azért, mert erre nem lehet nem reagálni. És, hogy mi lenne a legszebb út? Az Origo ma az olvasott tartalmakat hozza az internetre – ebben talán ők a legjobbak -. Ha a Blogter kiegészíthetné ezt a tartalmi kínálatot egy szélesebb, tematikus merítéssel, “long tail-el”, ha úgy tetszik, az nagyon nagy lépés lenne tőlünk.

Szóval fel vagyok pörögve, na.